Ik heb sinds dinsdag, nadat ik maandag ben geopereerd aan mijn heup (ruggeprik), 's morgens enorme last van mijn (onder)rug. Wanneer trekt dit weg?

Ik waggel door de pijn ook in huis; wellicht heeft het dan met mijn houding te maken?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik heb nadat ik een ruggeprik heb gehad bij mijn bevalling ook altijd een beetje pijn in mijn rug. Ik kan als het ware voelen waar de ruggenprik toen gezet is.. is nu 3 jaar geleden..