Wat helpt er tegen een gescheurde spier in mijn rug?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.7K
Ritsuka
9 jaar geleden
Wat zegt je huisarts? En sta je onder behandeling van een fysiotherapeut?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Tegen de gescheurde spier op zich helpt dit niet maar wel tegen de pijn die dat kan geven: Vette watten erop en deze vasttapen. Dan wordt het warm en dat verlicht de pijn. Vette watten zijn te koop bij de drogist en de apotheek. Ze zijn niet zo goedkoop maar wel vele malen te gebruiken

Antwoorden (2)

Niets. De spier moet helen doordat het spierweefsel weer aan elkaar groeit. Rust helpt in die zin dat je niet steeds de spier moet aanspannen. Lichte beweging is juist goed. Verder helpt een goede algehele gezondheid en voldoende slaap.

Spiergroeimiddelen, mineralen, hormonen bestaan wel, maar versnellen de spiergroei niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
eiwit versneld het herstel van de spieren

ik weet niet heel zeker of het in uw geval ook helpt.
Maar mij lijkt van wel.