Last van een trillende hand, wat is dit?

Gisternacht lukte het niet om te slapen, ben de hele nacht wakker geweest. Gister op school heb ik hard gesport en na 1.5 uur kickboxen kreeg ik last van trillende handen. Dit heb ik nu nog steeds.
Wat is dit? En heeft het met elkaar te maken?
Ik eet en drink goed en doe alles zoals altijd.

1.4K

Antwoorden (2)

Je bent een hele nacht wakker geweest, je hebt dus slaapgebrek, en daarna ben je actief wezen sporten.
Je hebt hetzelfde gegeten als normaal, maar als je niet of te weinig slaapt heeft je lichaam veel meer energie nodig.

Dus het kan komen van de vermoeidheid en/of te weinig eten en drinken.
Ga vanavond lekker vroeg naar bed, en doe even rustig aan met sporten de komende tijd.
Ritsuka
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@Rutge, Voor hard sporten en 1,5 uur kickboxen heb je aardig wat motivatie nodig. Die schijnt er dus wel te zijn.
Misschien verdwijnt je slaperige houding op het ROC wel als je het advies van Ritsuka opvolgt.
Het kan komen, doordat je je windsels die je draagt tijdens het sporten (neem ik aan) te strak bind. Ik boks zelf ook en heb dit ook al vaker meegemaakt. Probeer ze minder strak te binden en span je ook minder in tijdens het boksen, dit is dan gewoon teveel.