Pijn aan de rechter onderzij, metaalsmaal in de mond en veel plassen zonder pijn?

Beste,

Sinds drie dagen heb ik een pijn aan mijn rechter zij, net onder de ribben. Soms straalt die uit naar de linkerkant maar dit is niet zo frequent. Het is dezelfde pijn die je hebt als je intensief sport, maar dan zonder het sporten. Ook heb ik af en toe een soort metaalsmaak in mijn mond, en moet ik veel plassen, echter zonder pijn. Sinds drie maanden heb ik ook soms een hevige druk op mijn linkerborst, na controle heeft dit niets te maken met mijn hart en/of longen. Ben soms ook kort van adem. Maar nu die pijn aan mijn zij. Is er een verband met die pijn en mijn borstkas? Ben onlangs nog maar naar de dokter geweest en die zei geen zorgen voor de druk op de borst, maar maak me nu toch wat zorgen met die pijn aan mijn zij en metaalsmaak.

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.8K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ga er toch nog maar een keer mee naar de dokter en laat je evt. doorverwijzen naar een internist.

Het beste antwoord

dit doet mij aan problemen met de lever denken nl door pijn in rechter zij + de metaal smaak (komt voor bij sommige lever aandoeningen).maar verder is hier maar weinig over te zeggen dan te zeggen om terug naar de dokter te gaan.
fremar