kan verfdamp de oorzaak zijn van dik slijm?

ik heb al ongeveer 2 weken last van veel slijm achter in mijn keel en op mijn tong. kan verfdamp/terpetine daar de oorzaak van zijn?
ik heb 3 weken lang 7 uur per dag met mijn neus boven een verfpot gestaan, en veel terpetine.
veel moeten verven dus ook veel damp ingeademd. kan dit de oorzaak zijn van het dikke slijm?
ik heb verder geen andere verschijnselen gehad die ik aan verdunners zou kunnen linken.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja dat kan, het kan ook iets anders zijn. Moeilijk te zeggen van hier uit. Maar als e klachten verminderen als je een paar dagen niet geverfd hebt is de kans groot. Niet iedereen reageert hetzelfde op bepaalde stoffen