gevallen op neus en nu loopneus wat te doen?

Ik ben gisteravond op mn neus gevallen en sindsdien heb ik erg last van een loopneus. En ik moet ook steeds hoesten. Enig idee hoe dat komt en wat ertegen te doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (4)

Loopneus? Ik zou dr snel achteraan gaan!

Maar even serieus, misschien even huisarts bellen of even afwachten misschien gaat de "pijn" wel weg.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
loopneus en hoest waarschijnlijk niets te maken met val,gewoon terzelfdertijd een verkoudheidje op gedaan.
fremar
9 jaar geleden
Hoogstwaarschijnlijk heeft één en ander niets met elkaar te maken maar het kan zijn dat door de klap de boel als het ware geactiveerd is. Het zat er dus al aan te komen (die verkoudheid en die loopneus) maar nu is het in een stroomversnelling terecht gekomen (letterlijk).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zout met lauw water oplossen, in en uit snuiven desnoods paar keer herhalen.
zout werkt zuiverend.