ik heb al 2 jaar last van misselijkheid, vooral 's ochtend. Heeft iemand hiervoor een verklaring?

Dokter heeft 2 jaar terug de eindfase van Pfeiffer geconstateerd. Zelf heb ik afgelopen tijd pillen geslikt tegen taai slijm (fluimicil).

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
kun je het koppelen aan bepaald eten? hoe laat is je laatste maaltijd? ik word misselijk in de ochtend als ik na het avondeten niks meer heb gegeten, dan is er een te groot gat.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, dat heeft er helaas niks mee te maken. Ook als ik 's nachts nog eet, heb ik er last van...
Ritsuka
9 jaar geleden
en heb je al eens gevarieerd met wat je eet? proberen naar verhouding iets meer eiwitten en vetten eten helpt soms

Antwoorden (1)

Poeh wat vervelend, al 2 jaar last van misselijkheid..

Zelf heb ik ook pfeiffer en ben daarbij ook vaak misselijk, dit is een symptoom van de pfeiffer. Maar je kunt ook gewoon ochtendmisselijkheid hebben, dit komt vaak voor en kun je helaas niets tegen doen, ook hier heb ik zelf last van (vooral al ik erg vroeg op moet).

Ik zou, mocht je dit nog niet gedaan hebben, met je dokter overleggen wat het zou kunnen zijn want misselijkheid is een veelvoorkomend symptoom bij veel ziektes/aandoeningen en dus een heel vaag symptoom, als je dit al wel gedaan hebt dan denk ik aan wat je hier kort hebt toegelicht:

- Het komt door de pfeiffer, ook al is de pfeiffer "over" je kunt nog jaren last hebben van de symptomen, waaronder dus ook misselijkheid.
of..
- Je hebt last van ochtendmisselijkheid.
of..
- Misschien heb je veel stress/spanning?

Je hebt al 2 jaar last van misselijkheid dus het lijkt mij sterkt dat de pillen daar enige invloed op hebben.

Hoop dat je hier iets aan heb, in ieder geval, veel sterkte!