Hoe kom ik van deze schouderklachten af?

Na bewegen krijg ik steken in mn rechterschouder. Voelt als soort snijdende kramp en trekt na 30 seconden weer weg.. Toch vervelend omdat het na iedere beweging is. Iemand idee wat het is en wat ik eraan kan doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik denk dat je huisarts dat wel weet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Inderdaad,dit soort "wazige"klachten zijn op goede vraag niet te beantwoorden,we kunnen alleen maar gissen en misschien juist een heel verkeerd advies geven waardoor je klacht verergert. Naar je huisarts gaan is echt het beste wat je kunt doen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Idd huisarts
Ritsuka
9 jaar geleden
eerst huisarts, mogelijke doorverwijzing naar fysiotherapeut
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Okee nou toch bedankt! Ik wilde niet te snel naar de huisarts gaan en dacht dat jullie misschien een tipje hadden of het herkende
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wil je ons laten weten wat je huisarts gezegd heeft?

Antwoorden (1)

Het lijkt op een slijmbeursontsteking. Deze kun je opgelopen hebben na langdurig dezelfde bewegingen te hebben gedaan bijvoorbeeld lang achter elkaar schilderen. je kunt je er aan laten helpen maar de meningen of dat verstandig is zijn nogal verdeeld. Het is mogelijk dat het uiteindelijk ook vanzelf overgaat maar dat kan een behoorlijke tijd gaan duren. Misschien dat je huisarts je advies over kan geven wat te doen of niets te doen.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een slijmbeursontsteking is een aanhoudende zeurende pijn en doet nog meer pijn door te gebruiken of je arm te laten hangen dus het lijkt me sterk dat het dit is.