Hoe verzorg ik héél veel(een halve handdoek elke ochtend)vochtverlies(doorzichtig) dat constant uit m'n been komt?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Door in een ziekenhuis het te laten behandelen.
Ritsuka
9 jaar geleden
Wat zei de huisarts?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Geloof niet dat dat een vraag voor hier is hoor, maar meer iets voor een arts.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Daar is maar 1 verzorging voor, naar de huisarts een een verwijzing voor de dermatoloog halen. En je hebt mazzel, je kunt nog voor de Pinksteren in actie komen...

Antwoorden (1)

Dit klinkt erg zorgwekkend! Heb je een wond op je been waar het vocht uitkomt? Dat het doorzichtig is wil in ieder geval zeggen dat er niet veel troep in zit. Ik zou hier in ieder geval zeker mee naar de huisarts gaan. Die kan je hier beter mee helpen en eventueel doorverwijzen naar een gespecialiseerde arts.

Als je een wond hebt moet je er in ieder geval voor zorgen dat je de wond goed schoonhoud en desinfecteert met jodium o.i.d. zodat het niet gaat ontsteken.