Wat kan de oorzaak zijn van pijn in de onderbuik?

Ik heb sinds gisternacht heftige steken gehad in mijn onderbuik en dat bleef 2 uur lang! Ik ben een vrouw. Verder had ik constant overgeef neigingen en af en toe steken in de zij, bij mijn darmen. Heb er nog steeds hoofdpijn van en mijn bloedtesten zijn allemaal goed. Volgens de huisarts zijn er helemaal geen afwijkingen gevonden!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (2)

je moet denk ik gewoon ongesteld worden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je hebt te weinig symptomen om te kunnen weten wat je precies hebt. Ik heb wel een beetje dezelfde symptomen , ik zelf heb last van spastische darmen en gevoelige baarmoeder. Dit schijnt ook veel voor te komen? Misschien daarop testen?