Ja, want dan zit de paracetamol nog in je maag, of is nog bezig met opgenomen te worden in de maag. Je darmen zitten een heel eind verderop in het verteringsproces.
Ritsuka
10 jaar geleden
tinus1969
10 jaar geleden
Dit is wel een waardevol antwoord en ik ben benieuwd naar de redenen van degene die heeft aangeklikt dat het niet zo is.
Ja dat zal wel,de meeste paracetamol wordt in het bloed opgenomen en er zijn weinig afvalstoffen daarvan die in de stoelgang terecht komen.
fremar