moet ik bang zijn voor iets in hoofd of nek?

Mijn achterhoofd/nek knakte 1keer
En daarna trilde ik helemaal en was ik duizelig. moet ik me zorgen maken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Bij mij kraken al mijn gewrichten, wat sommige mensen met hun vingers kunnen, kraken, kan ik met al mijn gewrichten, tot mijn nek en rug toe. Iedereen zegt dat het niet goed is om te doen maar doe het al sinds ik 12 ben en ben nu 44.... Kijk eens onder hypermobiel.. Kan natuurlijk eenmalig iets zijn geweest maar zou me er niet druk om maken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
krakende gewrichten kunnen ook een kenmerk zijn van hypermobiliteit

Andere antwoorden (1)

Bang zijn zorgt voor stress, wat op zich weer zorgt voor verkramping van allerlei spieren. Het beste advies dat ik kan geven is het als eenmalig en dus afgehandeld te beschouwen. Komt het terug, raadpleeg dan alsnog een arts.