Kan een gebartsen staartbeen naar binnen groeien?

Ik ben onlangs gevallen en heb een barst in mijn staartbeen, ik dans namelijk 10uur in de week. Is er een gevaar dat mijn staartbeen naar binnengroeit als ik blijf dansen? DRINGEND

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kristal
10 jaar geleden
Als het DRINGEND is zou ik de huisarts vragen of dat kan. Bij dringend is hij de aangewezen persoon. Ben je trouwens al bij hem geweest na je val? Zijn er foto's gemaakt in het ziekenhuis? Dan weten ze daar hoe het eruit ziet en wat eventuele gevolgen kunnen zijn.

Het beste antwoord

Ik neem aan dat er door onderzoek is gebleken dat je in barst hebt in je startbeen na die val? Het is niet aannemelijk dat deze naar binnen groeit door het dansen, maar dat is door ons niet te zeggen vanaf deze plek. Als je klachten blijft houden en / of je zorgen maakt, zou ik een afspraak met je huisarts maken en deze vragen voorleggen, zodat je weet of dansen wel of niet verstandig is, of dat er misschien een behandeling voor nodig is. Sterkte!