Waarom heb ik pijn in men pink?

ik heb last van men pink. Als ik op de laptop zit heb ik daarna pijn in men pink. Hoe kan dit komen? Want ik zat eerder ook gewoon op de laptop. maar ik had de pijn eerst ook toen ik niet achter de laptop ging zitten. Dus mijn vraag is Waarom heb ik pijn in men pink?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Je gebruik jen pink niet goed, te krampachtig. Daar krijg jou RSI van.
bamibal
10 jaar geleden
Als je pijn in je pink krijgt als je op de laptop zit, moet je je pink tussen de klep weghalen voordat je gaat zitten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@bamibal: +1

Antwoorden (1)

Veel mensen houden hun pink altijd (onbewust) krampachtig omhoog op de laptop. Goed je handen tussendoor losschudden en regelmatig pauze nemen, dan zullen de klachten afnemen. Zo niet, dan ligt het misschien niet aan de laptop.