Ik moet steeds plassen maar verlies geen urine, wat nu?

Ik heb al een beetje zitten zoeken op internet, maar ik heb steeds het gevoel alsof ik ontzettend nodig moet plassen. en als ik dan naar de wc ga dan komt er helemaal niks uit. Ik heb verder geen branderig gevoel of iets wat op een blaasontsteking duidt. dus wat nu?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kan toch een blaasontsteking zijn. Laat het even onderzoeken bij je huisarts.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Even contact opnemen met de huisarts als dit nog lukt en voor de zekerheid urine opvangen om mee te nemen.
SimonV
10 jaar geleden
Zie ook: http://www.goeievraag.nl/vraag/persoon-gezondheid/gezondheid/lichamelijke-klachten/snel-vaal-gevoel-plassen-dokter.469975

Antwoorden (2)

ik zou er eens mee naar de huis arts gaan en hem dit voorleggen. deze dal je zeker doorverwijzen naar een specialist.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit kan een medische oorzaak hebben, in ieder geval even langs de huisarts hiermee.

Wat ook kan, is dat dit psychologisch is. Toen ik nog klein was, had ik vaak dat ik op plekken waar niet direct een toilet in de buurt het gevoel had dat ik moest plassen. Als er dan een toilet was en het probeerde, kwam er ook niks uit.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik moet zeggen dat ik er nu niet zoveel aandacht aan besteed heb, ik bijna geen 'drang' meer heb! toch maar even naar de huisarts denk ik! Bedankt allemaal!