In beginsel niet:

Van de site van de Belastingdienst:
Van de genees- en heelkundige hulp zijn de kosten aftrekbaar voor:
◾huisarts, tandarts, fysiotherapeut of specialist
◾verpleging in een ziekenhuis of een andere verpleeginstelling
◾paramedische behandelingen door (of op voorschrift en onder begeleiding van) een arts
Bijvoorbeeld acupunctuur, revalidatie of homeopathie.
◾paramedische behandelingen door een paramedicus waarvoor geen verwijzing of begeleiding door een arts nodig is (vanaf 2012)
Het gaat om de volgende paramedici: fysiotherapeut, diëtist, ergotherapeut, logopedist, oefentherapeut, orthoptist, podotherapeut, mondhygiënist en huidtherapeut. Als wij erom vragen, moet u een verklaring van de paramedicus opsturen waaruit het medische karakter van de behandeling(en) blijkt.

Een (sport)masseur is geen paramedicus, dus normaal gesproken is een dergelijke behandeling niet aftrekbaar. Wanneer sportmassage onderdeel zou uitmaken van je behandeling bij een (sport)fysiotherapeut, zou wel weer kunnen. Maar dan dus alleen wanneer er echt een medisch probleem is waardoor de massage noodzakelijk is.

Toegevoegd na 2 minuten:
..en bij een medisch noodzakelijke behandeling door een fysiotherapeut noem je dat over het algemeen geen 'sportmassage', maar goed: laten we er vanuit gaan dat je in een bepaalde situatie een behandeling door een sportfysiotherapeut die deels bestaat uit massage zo noemt, dan zou het eventueel kunnen. Alleen is het dan aftrekbaar omdat het gewoon een paramedische behandeling is, en niet als sportmassage.

Toegevoegd na 45 minuten:
De uitleg op www.Meerkosten.nl:

"uitgaven voor behandelingen die niet tot de eerstelijnszorg behoren en waarvoor u geen verwijzing hebt van een arts, kunt u niet aftrekken. Ook niet als ze wel door erkende paramedische hulpverleners worden verzorgd. Sportmassage door een fysiotherapeut is daardoor bijvoorbeeld niet aftrekbaar."

Let wel: die eis van verwijzing is inmiddels gewijzigd, zie site Belastingdienst. Maar het principe blijft: het moet gaan om medische behandeling. Dus gewone sportmassage is niet aftrekbaar, ook niet wanneer gedaan door een fysiotherapeut.