Ik heb pijn aan mijn tongpiercing na genezings periode, wat betekend dit?

Ik heb nu 3, bijna 4 weken mijn tongpiercing
En ik heb last van een schraal gevoel waar het balletje zegmaar op ligt, als ik iets van zout eet prikt het behoorlijk en als ik met mijn piercing wil spelen dan voel ik een pijnlijk gevoel trekken door het gaatje.
Verder ziet mijn piercing er schoon uit en het gaat + mijn tong zien er goed uit, lijkt niet op een ontsteking, ik spoel verder gewoon goed.
Ik vraag mij af of iemand dit herkent en er misschien een oplossing voor heeft?!

Dankjewel.
Groetjes!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik heb er weinig verstand van maar misschien dat je het balletje zeg maar te strak hebt zitten??

Antwoorden (2)

klaarblijkelijk is voor jou de genezingsperiode nog niet voorbij.4 weken is gemiddeld en voor iedereen anders.
goed blijven spoelen en geduld.wat zegt het spreekwoord,"wie mooi wil zijn.........
suc6 ermee.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nouja het rare is, is dat ik er eerst nog helemaal geen last van had..
Heb er pas nu een paar dagen last van dat het pijn doet als ik iets zuurs of zouts eet of als ik m tussen m'n tanden wil pakken..
Dan schiet er meteen een pijnlijk gevoel door m'n tong
Verder heb ik er geen last van..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dan heeft er toch een kleine irritatie plaatsgevonden.goed blijven spoelen,het komt wel goed .is normaal .
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oke dankje, ik zal het nogmaals even na laten kijken volgende week maar iig bedankt voor de hulp!
Ben je er niet allergisch voor? Denk het wel namenlijk....