Enorme buikpijn, onderrugpijn en overgeven.. rara wat is dit?

Sinds gisternacht heb ik verschrikkelijke buik en rugpijn, draaien in bed gaat amper, opstaan duurt minimaal 5 minuten en doet ontzettend veel pijn. Soms ben ik ook even misselijk en geef ik over. Eten en drinken gaat prima, net als naar de wc gaan... wat is dit...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
15.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Naar de huisarts gaan, s'morgens bellen, kan een buikgriep zijn, veel water drinken en paracetamol gebruiken en een warme douch of bad nemen, beterschap
fremar
10 jaar geleden
http://tartuffel.infoteur.nl/specials/pijn-in-onderbuik.html

Antwoorden (2)

Ik zou maar eens de huisartsenpost bellen, geen idee wat het kan zijn maar bijv een blindedarmontsteking zou kunnen. Vraag de huisartsenpost of het nodig is om langs te komen, niet op forums wat het kan zijn.

Toegevoegd na 28 seconden:
Heb je koorts eigenlijk, het kunnen ook je nieren zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het zou weleens nierbekkenontsteking kunnen zijn! Ik herken de klachten heel erg, heb zelf namelijk 2 weken terug nierbekkenontsteking gehad en daar kun je behoorlijk ziek van zijn! Ik raad je aan de huisarts in te schakelen! Veel sterkte!