Is behandeling van syndactylie nodig en mogelijk als je op late leeftijd pas voetklachten krijgt??

Ik ben 31 en heb vanaf mijn geboorte twee tenen aan elkaar zitten. Het gaat hier om een vergroeiing die ik op internet niet ben tegengekomen. Nml de 4e en de 5e teen. Hierbij is de 5e teen even breed geworden als de grote teen.
De laatste tijd ondervind ik hier bij het dragen van schoenen hinder van en nu heb ik door ruimtegebrek een zenuwbeknelling (Mortons neurinoom) gekregen.
Ik wil graag weten of ze a. op mijn leeftijd mijn tenen nog kunnen splitsten en b. of ze dan die teen ook smaller kunnen maken.
Kortom of het qua ruimte iets uit zal maken of het aan elkaar zit of los.

Waar moet ik naar toe voor informatie?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Je vraagt dus waar je naar toe moet voor informatie. Het antwoord is: Naar je huisarts. Als zij of hij het ook niet weet kan je doorverwezen worden naar een specialist.
Als je er last van hebt moet je er zeker iets aan laten doen. Tegenwoordig is heel veel mogelijk. Doen dus! Wellicht kunnen ze die teen ook smaller maken.
Tegenwoordig kunnen ze hele gezichten en ledematen transplanteren. Dus een teen wat smaller maken moet dan ook tot de mogelijkheden kunnen behoren.