Ik heb een soort gezwel, wat kan het zijn? Zie uitleg.!

Goedenavond.
Ik heb op de zei kant van mijn linker been (ter hoogte van mijn heup) en soort van gezwel.

(Ik noem het gezwel. Weet er even geen andere benaming voor)

Ik heb het nooit zien groeien, 4 maande geleden kwam ik er spontaan achter onder de douche. Het is ongeveer 12 tot 15 centrimeter vanuit me lies richting me billen toe.

Ik wilde hier echter niet zoveel aandacht aan spenderen, Het is nauwlijks zichtbaar, Alleen als ik douche zie en voel je het goed.

overigens is het zacht. je kan er in knijpen, en ik voel niks geks. Het is gewoon alsof je een stukje vet beet pakt bij je buik (zo ziet het er ook uit) Alleen als ik het los laat, Blijft het ''gezwelletje' zitten.

Verder doet het ook geen pijn.

Maar nu!!
5 dagen geleden kreeg ik lichte spierpijn rond mijn beide liezen, (ter hoogte van mijn gezwelletje.) Dit veranderde in 1 dag, en trok de lichte spierpijn naar mijn linker been (ter hoogte van mijn gezwelletje.)

Ik maak me licht zorgen.
Heeft iemand ervaring ? Iemand die een soort gelijkenis heeft van wat ik nu uitleg. of is er iemand die toevallig gespecialiseerd is in dit soort dingentjes.

Ik ben 18 jaar, En het klinkt misschien gek... Maar ik schaam me er een beetje voor. Vandaar dat ik ook niet eerder naar de dokter ben geweest.
(Hoewel het meer zekerheid geeft!!!)

Ik ben homoseksueel. En tja -_-'' Een beetje bang dat ik mijn broek uit moet trekken,

Alvast bedankt. pannelatje.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Over de plek in feite gesproken: Ik heb dit eerder gezien, het was een gescheurd/onstoken/opgezweld peesje. Jouw omschrijving bij het 'gezwel' past hier wel bij, omdat hiervan vaak bekend is dat je dit niet voelt. En volgens de dokter past dat exact bij wat jij hier vertelt.

Alsnog is het het beste om niet te twijfelen maar gewoon naar de dokter te gaan, beter het zekere voor het onzekere nemen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ga hiermee altijd naar de huisarts, de huisarts is er niet om jou als homoseksueel even "lekker" te intimideren, het is een arts en hij bekijkt jouw lijf op een medische manier. Zet je angst dus opzij en ga gewoon, desnoods anders maar naar een vrouwelijke arts.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het kan van alles zijn, goed of kwaad, al is het gelet op de plaats waarschijnlijk niet iets ernstigs. Op die plaats zou een lipoom, een vet gezwel kunnen zijn. Onschuldig is dat. Er zijn nog talloze andere mogelijkheden. Maar voor alle gezwellen geldt, ga altijd naar de dokter. Je dokter vindt het volkomen te recht en normaal dat je er komt met deze vraag. Ga naar je dokter, omdat je je anders zorgen blijft maken. Hier krijg je in elk geval geen antwoord dat je zekerheid biedt. Je huisarts kan je wel verder helpen.