Waarom kan het dat ik ineens zo veel afval als ik gewoon normale dingen eet ik kom ook niet meer aan en val alleen maar af?

Ik weeg nu ongeveer 39 kg waardoor ik zwaar in ondergewicht ben

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K
Ritsuka
10 jaar geleden
Wat eet je precies op een dag?
je zegt ' normale' dingen, maar wat vind jij normaal?
en hoeveel? hoe groot zijn je porties?
Als je bijvoorbeeld veel groente eet, kan het heel veel lijken, maar toch laag zijn in kcal.
En een bezoekje aan de huisarts lijkt mij sowieso handig.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En wat zegt de dokter ervan... Als ik dat zou hebben ... Ga ik direct naar de dokter. Want dan is er iets mis.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hup naar de dokter

Antwoorden (2)

Het is het beste als je dit aan je huisarts vraagt, het kan bijna niet anders dan dat je een probleem met je gezondheid hebt. Wacht daar niet te lang mee. Het kan om een schildklier afwijking gaan, of een lintworm, maar er is nog veel meer mogelijk.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb last van mijn nieren alleen de dokters willen geen verder onderzoek doen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Lijkt me belangrijk dat je toch een verwijzing krijgt, neem iemand mee naar je huisarts, die wat mondiger is dan jij en durft te zeggen dat dit serieus genomen moet worden, voor iemand die om jou geeft is het makkelijker om voor je op te komen, dan dat je voor jezelf opkomt.
Het lijkt me in dit geval toch wel aan te raden om hieromtrent een arts te raadplegen. Het lijkt me - met de door u gegeven informatie - op anorexia nervosa.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
Maar wat ziet vraagsteller als 'normaal' eten? Dat weten wij niet