ik heb waarschijnlijk een dazenbeet. kan het zijn dat het ook pijn doet?

ik waarschijnlijk een dazenbeet. telkens wanneer ik op sta doet het een beetje pijn. het voelt dan als een blauwe plek kan dat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (3)

Ja, dat kan pijnlijk zijn, doordat de daas de huid opensnijdt ontstaat er een klein pijnlijk wondje.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het kan ook zijn doordat je van die daas een bacteriële infectie hebt gekregen omdat het waarschijnlijk al bij een paar andere slachtoffers is langs geweest. Indien je dat hebt ga je beter naar uw huisarts, of het kan nog harder gaan ontsteken. Ik spreek uit ervaring
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Weet niet of het hier om een dazenbeet gaat,de symptomen van een dazenbeet lijken mij erger dan deze die je beschrijft.De normale symptomen van een dazan beet zijn:
De symptomen van een dazenbeet: een beet veroorzaakt dikke rode, pijnlijk jeukende plekken.
Als het om een dazanbeet gaat moet je die zo vlug mogelijk ontsmetten.(zie in bron)
fremar