Hoe lang duurt het voordat het duizelige gevoel in mijn hoofd wegtrekt, na een val?

Ik ben gisteren tijdens het mountainbiken met mijn hoofd op een steen terechtgekomen, daarna had ik naast pijn ook een misselijk en duizelig gevoel. Inmiddels is het misselijke gevoel weg, maar de duizelig nog niet.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je het morgen nog hebt zou ik morgen even de huisarts raadplegen (misschien heeft hij een telefonisch spreekuur en anders even langsgaan) . Misschien heb je een lichte hersenschudding.
Ritsuka
10 jaar geleden
Huisarts

Het beste antwoord

Je kan een lichte hersenschudding hebben omdat je ook misselijk was. De duizeligheid kan nog een aantal weken aanhouden. Probeer naar je lichaam te luisteren en niets te forceren. Zo nu en dan misschien even rusten. Twijfel je, ga naar de huisarts! Ik neem aan dat je ook hoofdpijn heb op de plek. Als je merk dat bijvoorbeeld tv kijken je uit blust, dan dit even mijden of minderen. Heel veel succes, sterkte!