Voor deze aandoening kunnen geen biomarkers worden vastgesteld noch een duidelijke pathogenese worden gegeven. stress is een van de hoofdredenen. probeer minder stress te hebben. kom even tot je zelf en neem zeker de tijd voor en niks forceren
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hoe kan je minder stress hebben als je alert blijft zeg maar continue stres blijft houden?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bedankt.

Andere antwoorden (1)

Accepteer dat je een periode door moet om te wennen aan je lichaam zoals het NU is. Sluit jezelf niet op, maar blijf naar buiten gaan. Praat met mensen over wat je gevoelens en je ervaringen. Als mensen je vreemd aan kijken dan kan je uitleggen wat er aan de hand is. En het zal je opvallen dat de meeste mensen begrip hebben en begrip tonen voor je situatie.