welke oorzaak kan spierpijn, krampen tot gevolg hebben?

spierpijnen over heel het lichaam. steeds harde spieren ondanks fysio. of er aangetrokken wordt hier en daar pong.. ook gehad dat het gloeiend heet werd. of het soms soort verstijfd.
een tekort? een teveel? spierziekte? zenuwaandoening? halsspieren doet ook zo zeer. zo nu en dan verkrampingen. ook de ogen blijven trillen bij dicht doen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
Ben je gecontroleerd op vitamine en mineralen tekort?
Amadea
10 jaar geleden
De conversiestoornis uit jouw vorige vraag.

Het beste antwoord

Je kunt ook een Magnesium te kort hebben, dat kan ook de krampen veroorzaken en "trillen van de ogen". Maar Magnesium zit in brood, groente, melk en vlees dus je moet het wel bont maken, qua voeding mocht dit de oorzaak zijn. Of slik je medicijnen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hoe oud ben je want ik zit in de pubertijd en heb ook deze symptomen maar bij mij zijn het groeipijnen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een tekort aan kalium kan dit soort krampen en spierpijnen tot gevolg hebben. Het is alleen onwaarschijnlijk dat je dit hebt, behalve als je medicijnen slikt (diuretica) of langdurig last hebt van diarree.