Zijn tintelingen, spiertrekkinkjes, sroomgevoel en gloeien van benen bij iemand bekent wat dat is?

De artsen weten nog steeds niet hoe dat komt. De reumatoloog zegt dat het van de fibromyalgie komt en de neuroloog wijst met zijn vinger naar zijn voorhoofd. Ik heb het gevoel niet meer serieus genomen te worden, maar heb nog steeds de klachten. Ik word er werkelijk wanhopig van. Zelf op bed kan ik niet normaal liggen omdat omdat zelfs het matras en kussen pijnlijk is.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K
Amadea
10 jaar geleden
Kan er samenhang zijn met het 'in de overgang' zijn?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ieeeeks, dat meen je niet! Mama, heeeeelp, ik wordt oud! Nou, daar ben ik mooi klaar mee dan de eerstkomende 15 jaartjes.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het kan zenuwpijn zijn. Ik heb ooit een patient gezien tijdens acupunctuurstage die ook bij de pijnpoli liep zo erg. Acupunctuur maakte het wel minder. Misschien overwegen waard. http://www.stopdepijn.nl/sites/stopdepijnnl/watiszenuwpijn/Pages/default.aspx
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
misschien een keer naar een osteopaat; die kan voelen of er ergens een wervel scheef zit waardoor er wat afgekneld wordt en dit soort gevoelens geeft.

Antwoorden (1)

Letterlijk betekent fibromyalgie pijn in bindweefsel en spieren.
Dat is best mogelijk maar afgaande op uw klachten zou het kunnen dat u met problemen in uw ruggenwervel zit.
Mijn vrouw had alle symptomen die u daar beschrijft en had uiteindelijk versleten tussenwervelschijfjes onderaan de rug waardoor de zenuwen ontstoken waren en werd daar uiteindelijk aan geopereerd.