onder mijn teennagel is het opeens overal donker rood! maar het doet geen pijn. weet iemand wat dit is?

ik keek net naar mijn teennagel en opeens was het onder de nagel donker rood bijna zwartachtig. twee weken terug deed hij wel veel pijn als ik erop drukte maar nu voel ik niets meer. Ik weet echt niet wat dit is en zou het graag willen weten !

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

is het niet z'n bloeduitstorting?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat zou best kunnen. maar het is echt heel mijn nagel. Weet je misschien of ik naar de dokter moet?
Kun je je herinneren of je twee weken geleden je voet gestoten hebt of er iets op hebt laten vallen? Het lijkt namelijk op een bloeduitstorting onder je nagel. Als het dat is, groeit hij vanzelf uit. Maar als je je er zorgen over maakt, kun je toch beter naar de dokter gaan. Als er echt veel bloed onder je nagel zou zitten, zou hij/zij een gaatje in de nagel kunnen maken. Maar ik denk niet dat dat nodig is, omdat je er geen pijn aan hebt.
Probeer je eerst goed te herinneren of er twee weken geleden iets gebeurd is met je voet.