Pijnlijke en dikke duim knokkel. Wat moet ik doen?

7 weken geleden heb ik mijn duim gekneusd... na 6 weken een foto van gemaakt... niks gebroken... maar bij mijn duim knokkel is het nog steeds dik en doet erg veel pijn. De dokter zei dat afwachten (zij geeft en doet niks ermee). wat kan aan de hand zijn?

Toegevoegd na 4 minuten:
het is de rechte hand die zeer doet..

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

probeer misschien naar een fysiotherapeut, ik heb een vriendin die pols had gekneusd en op de foto's niks te zien was. Ik zei tegen haar om naar fysiotherapeut te gaan en het hielp.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Misschien kan je pees beschadigd zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dat kan zo zijn je pees! en daar moet je geduld mee hebben
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het heeft bij mijn peesbeschadiging langer dan een half jaar geduurd voordat het nog maar af en toe pijnlijk was. Om je even een indicatie te geven mocht het een peesbeschadiging zijn.