Ik heb een gek bultje net onder mijn borstbeen, wat is dit?

'Ik heb elke avond een soort bultje net onder mijn borstbeen, het lijkt op een muggenbult. maar dat is het niet. in de ochtend is het weer weg. heel erg raar. ik heb er niet echt last van maar heb het al ongeveer 8 maanden. wat zou dit kunnen zijn? '

Het is geen muggenbult dat weet ik zeker, blijft constant s'avonds weer verschijnen.

Iemand enig idee?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (1)

Weet je zeker dat dit niet het zwaardvormig uitsteeksel van het borstbeen is,ben je bijvoorbeeld afgevallen dan kan dit wat meer gaan uitsteken omdat er minder vet zit
Alleen vreemd dat het alleen in de avond waarneembaar is heb je last van brandend maagzuur?mijn man heeft een scheurtje in zijn middenrif en als hij last heeft voelt hij ook een bobbeltje onder zijn borstbeen
Ga voor de zekerheid langs je huisarts ook al is het overdag niet waarneembaar hij of zij weet misschien wel gelijk wat het is