mijn pols is heel gevoelig. ik heb heel snel er last van. wat kan het zijn en zou ik naar een fysioterapeut moeten?

heb hier last van sinds ik mijn pols had gebroken en kan niet eens normaal een handstand. soms krijg ik ineens last als ik een high five geef!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Laat er eerst een arts naar kijken. Je huisarts kan je dan eventueel doorsturen naar een specialist of fysiotherapeut.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Door dezelfde klap waardoor de pols gebroken is kunnen de botjes in de pols ook zijn gaan vastzitten. Dan heelt de breuk wel maar blijven de botjes vastzitten waardoor de pols blijft irriteren. In plaats van een fysiotherapeut kun je naar een manueel therapeut of een chiropractor. Die zijn meer gespecialiseerd in het losmaken van botten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou er in ieder geval mee naar de huisarts gaan! Ik heb het gevoel gekregen toen ik je vraag las dat het weleens een carpaal tunnel syndroom kan zijn! Heb dit zelf ook gehad en wat jij beschrijft komt mij heel bekend voor! Je kunt via google opzoeken wat de symptomen o.a zijn van dit syndroom! Kun je meteen kijken of die met jou klachten overeen komen! Wens je veel sterkte toe!!!