Al jaren een 24uurs loopneus, niks gekomen uit onderzoeken waarom.. Wat helpt er tegen?

Neusspray is voor lange termijn geen oplossing.. Zoutoplossing misschien? Iets anders?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Jarenlang hetzelfde probleem gehad (als roker bronchitis gekregen) en zelf "gerommeld" met van alles en uiteindelijk die hele agressieve neusspray (Otrivin), die je zo bij de drogist kunt kopen. Daar ben ik heel erg ziek van geworden en raad ik iedereen af!
Hierna heb ik een heel oud recept uit de 'grijze oudheid' gebruikt : ZOUT. Met zoutoplossing gorgelen en zelfs door je neus laten lopen (niet fijn om te doen), elke dag weer.

Inmiddels heb ik astma en loop ik al weer een paar jaar bij een longarts, die mij meerdere medicijnen voorschrijft, waaronder voor mijn chronische verkoudheid: Nasonex.
Dit is een neusspray en werkt als volgt: 's morgens neus snuiten, dan een klein pufje in ieder neusgat spuiten en het resultaat is niet meer verkouden en geen verstopte neus meer... HET WERKT!!

Vraag er naar en probeer het, eindelijk resultaat.