Kan je als je last hebt van fibromyalgie ook last hebben van je longen of hoort dat niet bij fibromyalgie ?

Toegevoegd na 7 uur:
ik ben af en toe kortademig

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op welke manier?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat kan te maken hebben met een stijf middenrif.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Bij fybromialgy komt erg vaak meer bij kijken dan alleendie vervelende spierpijn.
Ik heb bijvoorbeeld daardoor ook spastische darmen, artrose in mijn onderrug en bekken, chronische vermoeidheid, en wat nog meer.
Daarnaast heb ikflinklastvan de overgang, mijn schildklieren werken te langzaam, ouderdoms suiker,chronisch te lange onderdruk van de bloeddruk, gevoelige maag en door de medicijnen heb ik eensuper droge huid met veel jeuk maar zonder de medicatie kan ik niet meer lopen van de pijn.
Sterkte en geef nooit opwie weet vinden ze de juiste medicatie tegen fybromialgy

Het beste antwoord

In eerste instantie staan longproblemen los van fibro..
Maar daarentegen longproblemen voortkomend uit allergie zou wel gerelateerd kunnen worden.

Je kan het beste longproblemen laten uitsluiten bij een arts zodat je zeker weet dat het door de fibro komt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hartelijk dank, ik heb al jaren fibromyalgie maar uw link heeft een wereld voor me geopend, nogmaals dank