Ik heb soms last van de combinatie hartkloppingen en snelle hartslag en lage bloeddruk zonder enige aanleiding. Weet iemand hier raad mee?

Ik heb soms last van hartkloppingen, snelle hartslag en lage bloeddruk zonder enige aanleiding. Weet iemand hier raak mee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Ik heb ook soort gelijke klachten gehad 6 jaar lang! en bij mij is na veel moeite een diagnose vast gesteld. Het was een hartritme stoornis en ik ben er aan geopereerd en nu is het een stuk minder. Mijn leven is nu een stuk rustiger en ik kan weer gelukkig zijn.

Laat je niet van het kastje naar de muur sturen. Als jij je er niet lekker bij voelt dan moet je geholpen worden.

Mijn cardioloog gaf mij een vrijbrief voor de EHBO en op het moment dat ik hart kloppingen had ben ik gelijk voor een echo - filmpje gegaan en op die manier hebben ze vast kunnen stellen wat er mis was.

Nu hoef jij dit natuurlijk niet te hebben maar wat ik bedoel is ga niet bij de pakken neer zitten en ga op onderzoek uit wat je mankeert. Doktoren willen nogal snel zeggen dat je stress hebt en dan antideprisivia voorschrijven. Terwijl je klachten ook daadwerkelijk hartklachten kunnen zijn ook al ben je nog jong. Heel veel succes bij de dokter.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt allemaal voor jullie reacties.
Intussen ben ik naar de huisarts gegaan en wordt het onderzocht. Ik heb wel al medicatie gehad om de hartslag te normaliseren en dit helpt.
Groeten

Andere antwoorden (3)

De huisarts of een cardioloog kan je meer vertellen. Hier kan geen echte diagnose gesteld worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gebruik je drugs? Mijn broer blowde nogal veel, en kreeg hier ook last van. Huisarts adviseerde te stoppen met blowen, en dat hielp.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hartkloppingen wordt ook wel palpitaties genoemd. Snelle hartslag tachycardia en lage bloeddruk hypotensie. Er zijn vele redenen voor alle drie klachten en alleen een goede geschiedenis of ook wel anamnese genoemd kan meer klaarheid geven gevolgd door verder onderzoek.