afhankelijk van wat je bedoeld met diep ademhalen. Wanneer je maar genoeg moeite doet zal het altijd pijn doen omdat je gewoon kracht uitoefent op je longen. Dat is eigenlijk hetzelfde wanneer je een vinger naar achteren trekt, als je ver genoeg trekt doet het ook pijn.

Punt is dus dat je moet weten wat voor soort pijn (omschrijving?) en op welke plek en bij welke manier van inademen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nee waarschijnlijk met je longen. Ik zou voor de zekerheid even naar de huisarts gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zit je veel achter de computer? Met je schouders naar voren gebogen?
Dan kan het ook met je spieren te maken hebben. Voel je ook druk op de borst als je je schouders netjes naar achteren doet?

Als je veel voorovergebogen zit met je schouders, worden de spieren op de borst korter. Bij het diep inademen worden deze uitgerekt.

Maar als het echt pijn blijft doet, zou ik naar de huisarts gaan.
Ritsuka
11 jaar geleden
Wanneer je pijn hebt bij het ademen zou ik zeker even naar de dokter gaan.
Hoeft niets ernstig te zijn, maar dergelijke klachten heb je ook bij een longembolie en daar kun je maar beter niet mee door blijven lopen!