Erge jeukende tepels en heel veel last van puistjes, dit heb ik normaal nooit, iemand enig idee hoe dit kan of wat ik ertegen kan doen?

Ik heb sinds een paar weken last van jeukende tepels. Sinds een paar dagen last van puistjes, dit heb ik normaal gesproken alleen als ik bijna ongesteld ben, dit is pas over een week bij mij. Weet iemand hoe dit kan of wat ik ertegen kan doen!?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (3)

Heb je misschien een alergische reactie op een bepaalde stof?
Ben je misschien zwanger (vruchtbare periode is de eerste week na 'de' periode meestal)...is het alleen op je tepels of ook op andere plekken van je huid?
Het kunnen ook uiteinden zijn van melkklieren...zie link
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee heb het ook op mijn benen en mijn rug, maar mijn tepels heel erg. Het kan ook zijn dat dat me extra opvalt, omdat je daar niet gewoon kan krabben zeg maar..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Toevallig een nieuwe bh met beugel van nikkel, waar je allergisch op reageert????
Het kan ook zijn dat je een weekje eerder bent? Je hoeft namelijk niet altijd op 'tijd' te zijn. =)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben aan de pil dus dat is bij mij eigenlijk altijd hetzelfde geweest
Jeukende tepels zijn vaak een symptoom van borst groei, een puistjes vaak een teken van naderende menstruatie inderdaad dit zou ook samen kunnen hangen dat je lichaam gewoon verder aan het ontwikkelen is en dat je samen met de ontwikkelijk ook meer puistjes krijgt.

Dit is alsware gewoon dood normaal.