Doof gevoel in schaamstreek reden voor 'paniek'?

Nu ruim 2 maanden heb ik ernstige rugklachten. Eerst was het spit, toen toch naar de neuroloog, die zei hernia, na 3 weken moest ik terug, waren het ineens m'n SI gewrichten en loop nu sinds een week of 3 bij een manueel therapeut. Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf altijd nog gedacht heb dat het een hernia is.

Sinds een paar dagen heb ik een doof gevoel in m'n schaamstreek. Nu is het natuurlijk weekend dus kan ik vrij weinig, maar wat is het beste wat ik kan doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (1)

Als je je erge zorgen maakt, kun je naar de HAP of weekendarts bellen. Anders zou ik maandag even contact opnemen met de neuroloog die je eerder gezien heeft.

Mocht je een second opinion willen, dan kun je contact opnemen met de Klantenservice van je Zorgverzekeraar.