ik hoor muziek in mijn rechteroor wat is dit?

Sinds gisteravond hoor ik een soort muziekje in mijn rechteroor maar het is gewoon stil in de ruimtes waar ik ben.. wat is er met mijn oor?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien werkt dit: Houd je neus dichtgeknepen
Blaas in je neus
bamibal
11 jaar geleden
Het kan altijd erger:
http://www.youtube.com/watch?v=M0gzQS4w1sc
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@bamibal:hahahaha
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb ik soms ook.
Is het PIEEEEEP maar dan heel hoog. Of is het echt melodie met ritme.
Ik heb dat meestal als ik in slaap probeer te vallen. Het is dan muziek van New Moon. Probeert dit eens na te zingen en probeer het liedje te achterhalen. Volgens mij heeft dit met het onderbewustzijn te maken.

Antwoorden (1)

Tinnitus kan iedereen opmerken: in een geluidloze ruimte of met oordoppen op lijkt het alsof er geluid is. In feite is er geen geluid, de waarneming van deze geluiden komt van binnenuit.
Eén op de drie volwassenen ervaart in het dagelijks leven wel eens een duidelijke toon in een oor gedurende een aantal seconden. Ook dat is een vorm van tinnitus.
Zodra iemand zich daar bewust van is, komen de geluiden luider en duidelijker door. Normaal gesproken hebben mensen niet de kans deze geluiden bewust waar te nemen, omdat andere geluiden meer aandacht vragen.
Ga voor de zekerheid langs bij de huisarts.