Ik moet altijd ineens heel erg nodig plassen en mijn vriendin ineens ook wat kan dit zijn?

Ik moet altijd ineens heel erg nodig plassen, ik voel het komen en dan is het al bijna te laat. Ik drink altijd veel koffie en dacht dat het daardoor kwam. Vooral als het weer kouder word is het een tijd erger. Nu heeft mijn vriendin dit ineens ook, We proberen zwanger te worden, zou het kunnen zijn dat het bij mij de koffie is en dat ze misschien zwanger is( nog te vroeg om te testten) of misschien toeval of zou het iets ergers kunnen zijn.(soa) kan hierover niks vinden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@viridiflavus, Misschien lesbisch stel die samen zwanger willen zijn, allebei tegelijk?

Antwoorden (2)

Wat er in komt moet er ook weer uit, dus als jullie beiden lekker aan het (koffie)drinken zijn dan zul je op een gegeven moment moeten plassen. Het is ook zo dat kou ook invloed heeft dat wij vaker moeten plassen. Ook bij zwangerschap moet een vrouw vaker plassen dan druk de baarmoeder op de blaas dit is meestal als de vrouw al enige maanden zwanger is. Mensen met een blaasontsteking moeten ook vaker naar de toilet, dan voelt dit branderig aan. Dat zou dan uit een test moeten blijken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sommige mensen hebben een hyper actieve blaas. Zij moeten vaker plassen en snel nadat ze aandrang voelen.
Koffie werkt vochtafdrijvend, hoewel het paradox klinkt drink er een glas water bij of na.Vaker moeten plassen of het niet goed kunnen ophouden kan ook door irritatie ontstaan. Als uw vriendin probeert zwanger te raken kan dat een aanwijzing zijn.
Een bezoekje aan de huisarts lijkt mij indien de klachten aanhouden een goede beslissing.