hebben nachtmerries en lichamelijke klachten met elkaar te maken?

ik heb last van nachtmerries. ook heb ik de laatste tijd veel last van nekpijn spierpijn en een krakende knie. ik zit niet lekker in mijn vel dus.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Waarschijnlijk heb je stress, of iets waar je je zorgen om maakt.
Dit veroorzaakt verkrampte spieren en spierpijn, en doordat je er veel over maalt droom je er ook over.

Ja, heeft dus verband. Werk aan de oorzaak van je stress/slechte gevoel, en de rest zal verminderen.
Ritsuka
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Dan moet je die films niet meer kijken, simpel
Ritsuka
11 jaar geleden
Ik kan niet precies zeggen wat er allemaal in je leven speelt.
Wat is er dat stressvol is, of wat je angstig, bezorgd of boos maakt.
Probeer daar aan te werken.
Is je houding goed? Niet voorovergebogen achter de pc? Geeft ook nekpijn

Andere antwoorden (1)

dit kan allemaal een mentale oorzaak hebben,ga dit eens diep in jezelf na of laat je desnoods helpen en praat er over.
fremar
11 jaar geleden
fremar
11 jaar geleden
Goed zo!