zijn er nog dingen die ik kan doen om mijn enkels te versterken?

Ik heb te lange enkelbanden. Hiervoor ben ik een aantal jaar geleden naar de fysio gegaan maar deze kan me niet verder helpen. De oefeningen die ik toen heb gekregen gebruik ik nog steeds. Als ik weet dat ik een zware dag krijg gebruik ik een enkelbrace maar dit lijkt me niet goed om altijd om te hebben.
De laatste tijd heb ik hier meer last van omdat ik nu een staant beroep heb in plaats van de schoolbanken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mmm bij het indrinken meer opstaan en alle jongens van bier en hapjes voorzien misschien. Door het lopen en dragen train je
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik niet meer mank ben zal ik voor jou en de andere jongens weer gaan lopen. Stonden er trouwens dan niet genoeg hapjes?

Het beste antwoord

Ik heb er vroeger Cesar therapie voor gevolgd. Die hielp met m'n enkels en m'n algemene evenwicht. Misschien zou dat je nog kunnen helpen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ik had last van m´n enkels, steeds verzwikken, niet fijn.
wat mij erg geholpen heeft is gaan sporten en met name tennissen!
mijn enkels werden sterker, ik zwikte niet meer door zoiets kleins als een kiezelsteentje wat daarvoor altijd wel gebeurde, dus tennis is het antwoord.