Is het normaal dat mijn pink heel erg koud is en de rest van mijn vingers niet?

Als ik aan mijn pink voel (nu ook) is hij veel kouder dan de andere vingers. Wat kan dit zijn en is het erg?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
15.3K

Antwoorden (1)

Wellicht heb je een blokkade (lees als spierspanning, spierknoopjes) langs de onderkant van je onderarm, langs je elleboog, binnenkant oksels, zijkant van je lichaam.

Je kunt eens een tijdje met je duim op de nagel van je ringvinger (op beide handen) gaan zitten.

Toegevoegd na 39 seconden:
Zie afbeelding
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, niet op je handen zitten. Dat heb ik niet zo lekker geschreven.
Zie de afbeelding en gewoon rechtop op een stoel zitten.
Voor een paar minuten.
Eventueel met je ogen dicht. Iedereen heeft wel eens last van kou. Koude handen, koude voeten, enz. Iedereen heeft wel wat (spier)spanningen in zijn lichaam.