Ik ben verkouden en me neus zit dicht wat kan ik het best doen voor het slapen

Het irriteert me erg want dan slaap ik heel moeilijk

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (5)

Een ui doormidden snijden en aan elke kant van je kussen 1 halve ui neerleggen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oud middeltje: ui doorsnijden en naast u bed zetten. Schijnt te helpen om de neus open te houden.
Helpt het niet, het kan ook geen kwaad verder
11 jaar geleden
Misschien is er een flesje neus spray in huis met xylometazoline , dat doet snel het neusslijm vlies slinken dus dan heb je weer lucht . Nee dan zout water opsnuiven met een pipet of neus in een glas zout water :( ja en of een uit open snijden en goed snuiven :( dan komt het los , zet de gesneden ui naast je bed ! Koop morgen een flesje neus spray niet langer dan een week gebruiken pas op nl vh rebound effect . Beterschap .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Koop dan het huis merk vh kruidvat in plaats vh dure otrivin Nogmaals btrschap
Neem vlak voordat je naar bed gaat een warm stoombad met een paar druppeltjes eucalyptusolie erin. Werkt gegarandeerd! Of neem een warme douche met de Eucalyptus douchegel van Kneip, de vochtige warmte heeft hetzelfde effect als stomen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat ook al een stuk verlichting kan geven is iets onder je matras leggen bij je hoofdkussen zodat je hoofd en je luchtwegen hoger liggen dan de rest van je lichaam. Hierdoor kun je vaak vrijer ademen als je slaapt.
(in de middeleeuwen hadden de bedsteeën precies deze reden, mensen waren toen bang in hun slaap te stikken als hun hoofd op gelijke hoogte lag met de rest van hun lichaam.

Wat je onder je matras legt maakt opzich niet eens zo veel uit. Als het er maar voor zorgt dat je hoofd echt een behoorlijk stuk hoger ligt.