Ik heb al 6 maanden een groeiende bult in mijn keel. Mijn huisarts zegt keelontsteking Maar verder geen klachten op wat slik problemen na Iemand idee?

Hij zit 2 cm baast mijn huig. Heb een foto toegevoegd. Maar die is niet van mij. Maar het lijkt erop. Mijn is groter. Keelamandelen heb ik sinds 2008 niet meer. Rara

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
11.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien een grote aft??
Een paar dagen gorgelen met zout water kan helpen.
Aften wijzen op een verminderde weerstand.

Antwoorden (2)

ondanks de vrij gore foto snap ik niet wat je tegenhoud een andere arts te raadplegen.

Toegevoegd na 35 minuten:
En als je hier al een half jaar last van hebt........
ben je onnozel als je niet al eerder hebt opgetreden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ahum ik ben 4 x geweest
Het zou kunnen dat de amandel aan die zijde niet volledig is verwijderd, en vervolgens het restant aan is gaan groeien. Dus dat het feitelijk een nieuwe keelamandel aan het worden is. Als je keelontsteking hebt gaat het opzwellen en krijg je er last van.
Amadea