Waarom heb ik last van mijn teen voor dat het gaat regenen?

Meestal enkele uren voordat het echt een tijdje hard gaat regen krijg ik last van een zere teennagel. Heeft dit met luchtdruk en luchtvochtigheid te maken? De meeste mensen verklaren me voor gek als ik dit vertel.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Zulke merkwaardigheden zijn er wel meer. Zo krijg ik onverklaarbare koude rillingen als het gaat sneeuwen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn litteken jeukt voor het gaat regen!

Het beste antwoord

ik heb een knobbel op mijn teen en als ik bijvoorbeeld lieg of iets verkeerd doe krijg ik enorme steken in die knobbel. jij hebt misschien zoiets bij je teennagel. zie het als iets bijzonders en je bent heus niet gek wees er juist trots op. en het is natuurlijk ook heel handig als je al weet wanneer het gaat regenen.