Wat is er bekend over de "Speciale Traploop Week"?

Van de week is het "Speciale Traploop Week"om het overgewicht bij mensen terug te dringen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Ken ik niet
Cryofiel
11 jaar geleden
Hier hangen posters van de traploopweek. Zo ben ik erachter gekomen dat dit kennelijk bestond.

Het beste antwoord

Het belangrijkste dat ik er van weet, is dat het primair iets voor bedrijven (dus werknemers) is. En dat het een initiatief is van het diabetesfonds.

Alle informatie vind je op de speciale site erover.Als prive-persoon echter kun je er niks mee. Ja, vaker de trap nemen, maar dat is ALTIJD een goed idee.

Het gaat overigens niet over het terugdringen van overgewicht (wat altijd een loffelijk streven is) maar met name om de beweging ZELF, die met name voor diabetici - maar ook voor hen die het niet willen worden - heel belangrijk is. Ook minimale, niet-inspannende beweging doet namelijk wonderen voor je bloedsuiker.