Ik heb nooit groeipijn bij mijn hart gehad. Ik heb er ook nog nooit van gehoord.

Als je zeker wil weten wat het is, kun je je het beste door een huisarts laten onderzoeken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij zorgen altijd naar de dokter. Groeipijn op de borst doet echt pijn. Het voelt als een scherpe drukkende pijn maar is verder ongevaarlijk.
Nogmaals: zorgen is huisarts bezoeken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Groeipijn heb je alleen in de lange pijpbeenderen, dus vooral in je benen.

Groeipijn komt niet voor in spieren maar (sommigen mensen zeggen zelfs dat groeipijn niet bestaat) maar in de aanhechting van de spieren naar die lange pijpbeenderen.

Ga naar de huisarts als je ergens last van hebt, je hoeft niet eerst te weten wat het is.