Onder mijn borstbeen "borrelt" het na maaltijd(tot 2u erna ong), weet iemand wat dit is of kan iemand mij helpen?

het is vlak onder mijn borstbeen maar ietsje naar rechts, het kan ook in namiddag soms zijn en 's avonds, het doet niet echt pijn, maar het voelt erg onaangenaam

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Even mee naar de dokter. Wij zijn hier op GV geen arts!

Antwoorden (1)

Het zou kunnen zijn dat je maagportier niet goed sluit en daardoor zoutzuur in het onderste deel vd slokdarm komt, met als gevolg het "borrelende" gevoel.
Advies: morgen naar de huisarts.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoutzuur??? Volgens mij is maagzuur...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maagzuur bestaat grotendeels uit zoutzuur.