Pijnlijke ader pols infuus, naar huisarts gaan?

Ik heb op 30 aug operatie ondergaan. 31 aug is infuus eruit gehaald door pijnlijke arm van morfine..

Nu heb ik een hele pijnlijke ader.
Hij is duiderlijk dikker als
De andere pols..
Gebruik al pijnstillers voor de operatie wond..
Even laten gaan of toch even baar huisarts gaan..

Ik zelf denk dat het een ontstoken ader is. Misschien en vervolg van de reactie op de morfine in de infuus.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
9.8K

Het beste antwoord

Je kan Hirudoid zalf over de pijnlijke plaats smeren. Ik had ook pijnlijke aders omdat ik chemo heb gekregen en dat is wat ik meekreeg van zalf. Het bracht onmiddelijk verlichting van de pijn. Ga bij twijfel altijd eerst naar de huisarts.
Sterkte!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je voor de tip!!
Ik bel even morgen voor de zekerheid de huisarts.
Omdat ik toch even ook voor iets anders moet bellen..
Maar zie dat het zelfzorg is die creme. Dus ga het zeker proberen..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nogmaals dank
10 met een griffel waard

Andere antwoorden (1)

Zelf heb ik in de zomervakantie ook een operatie gehad.
Toen ik naar huis mocht had ik nog een aantal dagen last van mijn pols en hand ( het heeft op beiden plekken gezeten). Ik weet niet of dit het zelfde is... Als hij dik is en je hebt het gevoel dat gij ontstoken is, zou ik zelf naar de huisarts gaan. Want het kan zijn dat je lichaam niet goed reageert op morfine.