Al jaren heb ik last van trillende oogleden en neusvleugels, nu breid dit zich uit over mijn hele lichaam, wat kan dit zijn? ps, ik slaap voldoende.

In 2007 heb ik een pijnblokker gehad in mijn rug omdat ik na een rugoperatie nog veel pijn had, vlak na deze prik kreeg ik een ernstige vorm van gordelroos op mijn linker borst en schouder alsmede linkerrarm. Sindsdien heb ik last van trillende oogleden en kom er niet vanaf, doktoren weten niet zo gauw een oplossing, maar sinds begin dit jaar breide de trillen zich uit naar alle lichaamsdelen en vooral ik mijn borst en schouders zijn dit hevige schokken alsover er een stroom doorheen gaat (vergelijkbaar met schokken van een stensapperaat). Het gevoel in mijn linkerborst en schouder en bovenarm is helemaal weg alleen jeuk komt nog voor en als ik krab aan mijn borstkant dan voel ik het in mijn schouder. Ik denk dat mijn zenuwstelsen in de war is maar mijn leven lijd er momenteel heel erg onder. De trillingen gaan niet weg, ook niet als ik net wakker ben. Ik heb een bril aangeschaft met de goede sterkte, ook dat helpt niet. ik zit hooguit een uurtje per dag achter de computer en heb een relax baantje dus dat kan het niet zijn, wel weet ik dat ik er bloedchagrijnig van word en mijn stemming er door word beinvloed.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K
gonna
11 jaar geleden
Hoi ik had heel erg last van een trillend ooglid. Ik weet dat dit voortkwam vanwege extreme stress. Gordelroos heb ik ook gehad en ik weet zeker dat dat ook het gevolg was van stress en daarbij had ik een jaar ervoor pityriasis rosea. Is allemaal weggegaan, maar ik werd gek van dat trillend ooglid. Ik ben magnesium gaan slikken eerst een soort wat ook aan paarden word gegeven, maar dat vond ik te vies. Daarna magnesium tauraat en na een maand was dat ooglid rustig, terwijl ik er al maanden last van had. Of het toeval is of door de magnesium weet ik niet. Dan zou ik nu moeten stoppen en kijken of het terugkomt. Maar ik vind het wel best zo en blijf het toch slikken. Het schijnt goed voor sporters te zijn en ik sport best veel. Je kan het proberen, maar houd er rekening mee dat het een maandje kan duren voordat het uberhaupt kan gaan werken.
Succes
Gonna
gonna
11 jaar geleden
ps je zou misschien een arts kunnen vragen een hoge dosis magnesium in te spuiten. Doen ze ook wel eens bij mensen, die migraine hebben en dat schijnt bij een aantal mensen goed te werken.

Antwoorden (1)

Heb je je vitaminen al eens laten controleren? Een terkort aan bepaalde vitaminen kan ook vaak trillingen veroorzaken (oa B12)