plaspillen hebben bij mijn moeder slecht functionerende nieren veroorzaakt,ze heeft oedeem,wat is een natuurlijk goed werkend alternatief daarvoor?

haar huisdokter heeft het opgegeven en bleef paspillen voorschrijven,daardoor ligt ze nu in het ziekenhuis ,na 2 dagen zonder plaspillen is ze gewoon weer haarzelf,hoe voorkom ik een nieuwe terugval bij haar? een bezorgde zoon(Ed)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (4)

Je zou een homeopatisch middel kunnen proberen zoals: Norit Ors:

http://www.prettyhealthy.nl/vocht-vasthouden/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Uit dezelfde ervaring: Een zoutloos dieet. Niet te vreten maar sindsdien geen problemen meer!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
had ook veel problemen met plaspillen ,ben nu anders gaan eten en gebruik geen pillen meer
drink niet te teveel koffie, frisdrank, gebruik minder snoep en koekjes en andere suikers en zoute snacks en chips
gebruik meer galia meloen, grapefruit,sinaasappels
selder, knoflook, asperges, spruitjes, prei ,brocollie .wortels .tomaten.en komkommer wat nu heerlijk is en ze hebben allemaal de functie dat ze vocht afdrijvend zijn
en water met citroen om met de hete dagen de dorst te lessen
alles vers en weinig zout gebruiken
succes met uw moeder
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Prima antwoord! Ook bleekselderij heeft een vochtafdrijvende werking. Beterschap gewenst!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
helemaal goed. en ook brandnetel thee en of soep is erg goed!+
Andere huisarts nemen.